Start 2 Run

Week 6 - Start 2 run

 Week 6 - beginnende lopers (voorbereiding op 3,5 km)

Rood = lopen

Wit = stappen

Start2Run005

Voor een optimale voorbereiding op de Run 4 school van komende vrijdag doe je de training van dag 1 en 3 op maandag en dinsdag (of laat je 1 van de 2 vallen) Op woensdag of donderdag doe je dan de training van dag 3 aan een heel rustig tempo.

 

Week 6 - gevorderde lopers (voorbereiding op 10,5 km)


Start2Run Gevorderd005

Voor een optimale voorbereiding op de Run 4 school van komende vrijdag doe je de training van dag 2 en 3 op maandag en dinsdag (of laat je 1 van de 2 vallen) Op woensdag of donderdag doe je dan de training van dag 1 aan een heel rustig tempo.
 

Week 5 - Start 2 run

 Week 5  - beginnende lopers (voorbereiding op 3,5 km)

Rood = lopen

Wit = stappen

Start2Run004


Week 5 - gevorderde lopers (voorbereiding op 10,5 km)


Start2Run Gevorderd004


 

Week 4 - Start 2 run

 Week 4 - beginnende lopers (voorbereiding op 3,5 km)

Rood = lopen

Wit = stappen

Start2Run003


Week 4 - gevorderde lopers (voorbereiding op 10,5 km)


Start2Run Gevorderd003


 

Week 3 - Start 2 run

 Week 3 - beginnende lopers (voorbereiding op 3,5 km)

Rood = lopen

Wit = stappen

Start2Run002


Week 3 - gevorderde lopers (voorbereiding op 10,5 km)


Start2Run Gevorderd002


 

Week 2 - Start 2 run

 Week 2 - beginnende lopers (voorbereiding op 3,5 km)

Rood = lopen

Wit = stappen

Start2Run001


Week 2 - gevorderde lopers (voorbereiding op 10,5 km)


Start2Run Gevorderd001


 

Week 1 - Start 2 run

Week 1 - beginnende lopers (voorbereiding op 3,5 km)

Rood = lopen

Wit = stappen

week 1 - start 2 run

 

Week 1- gevorderde lopers (voorbereiding op 10,5 km)


week 1 - start 2 run - gevorderd

 

Start 2 Run - een woordje uitleg.

Omdat we geloven dat iedereen op onze Run 4 School op 21 april zijn beste beentje voor kan zetten willen we jullie hier graag extra motiveren. Gedurende de 6 weken voor de Run 4 school zullen we jullie iedere zondag een trainingsschema voor de komende week ter beschikking stellen. Het eerste schema komt beschikbaar op de website op 12 maart. (in het menu nieuws --> Run4School) Via dit schema kunnen beginnende lopers zich voorbereiden op de 3,5km, terwijl er ook een schema is voor wie graag de 7 of 10,5 km wil lopen.

Het schema bestaat telkens uit 3 trainingen per week. Deze zijn in principe vrij te plannen, maar het beste is om telkens een rustdag tussen de trainingen door te nemen. Lukt dit niet probeer dan toch na 2 opeenvolgende trainingen een rustdag te nemen voor je de 3e training doet. 

Veel succes!